.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صبح امروز صورت گرفت
برگزاری انتخابات صنفی فرش دستبافان مازندران

 شمال نیوز: بزرگ ترین انتخابات صنفی مازندران از ساعتی پیش در چهار نقطه استان آغاز شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با تایید خبر فوق در گفت و گو با تسنیم، اظهار کرد: انتخابات اتحادیه فرش دستبافات مرکز مازندران با تعداد 10 هزار و 500 عضو در چهار نقطه مرکز مازندران در حال برگزاری است.

وی افزود: این انتخابات هم اکنون با حضور اکثریت اعضا در مسجد شکوهی، اتحادیه فرش دستباف ساری، مسجد صاحب الزمان و امامزاده عباس ساری در حال برگزاری است.

رمدانی با اشاره به فعالیت 70 اتحادیه و 27 هزار واحد صنفی در ساری، تصریح کرد: 23 نفر در انتخابات بزرگ فرش دستبافان مازندران ثبت نام کرده که 5 نفر در ترکیب هیئت رئیسه اتحادیه فرش دستباف مرکز استان قرار می گیرند.

وی، تعداد اعضای فرش دستباف مرکز استان را 10 هزار و 500 نفر اعلام کرد و گفت: زمان رای گیری از اعضا تا ساعت 13 امروز در مناطق چهارگانه ساری ادامه دارد و در صورت استقبال قابل تمدید است.

ساری دارای 70 اتحادیه و 27 هزار واحد صنفی است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندرانی 25 شهريور 1393
چناب رمدانی خداوکیلی بررسی کن ازاین تعدادبافنده!!!!!درسال سهم اینهمه بافنده دربافت فرش چندمتره؟بیاواین معظل روبرای همیشه ریشه کن کن!مدرک
بهوده گرفتن وبیمه شدن!!!
جوان تحصیلکرده متاهل وبیکار 25 شهريور 1393
مسئولین محترم استانی و دوستان عزیز،جوانان استان مازندران با این اوضاع بیکاری وگرانی وهزینه های زندگی فقط دلشان به همین بیمه خوش است،حالا به نظرشما اگر این بیمه را سختگیری کنیم یا حتی ازشون بگیریم چه بلایی بر سر این جوانان خواهد آمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوان تحصیلکرده متاهل بیکار که حتی بیمه هم نیستم.
بهنام 25 شهريور 1393
خداوکیلی با این همه عضو , خروجی فرش بافته شده مازندران چند متر است. این همه سرمایه برای بیمه این افراد از جیب کدام شهروندان هزینه میشود.
چرا برای کارگران ساختمانی سهمیه بیمه تامین اجتماعی تعیین شده ولی برای فرشبافان مجازی سهمیه تعیین نشده .مسوولین تامین اجتماعی و بازرسان آن چه نفعی در این برنامه دارند که جلوی تخلفات را نمیگیرند ؟
نا شناس 26 شهريور 1393
به نظرم بازرکانی هیچ شناختی از فرش دستباف ندارد خصوصی سازی جواب ندارد جهاد سازندگی موفق بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.